نکات مهم و کاربردی آسانسور صنعتی 

آسانسور صنعتی اصفهان به همراه نکات مهم کاربردها و مزایا

نکات مهم و کاربردی آسانسور صنعتی 

آسانسور صنعتی یکی از انواع آسانسور است که برای کارخانه ها محیط های صنعتی و پروژه های عمرانی و ساخت و ساز در مناطق مختلف استفاده می‌شود. گاهی ممکن است نام آسانسورهای صنعتی با بالابر صنعتی به جای یکدیگر به کار بروند، اما در واقع تفاوت های بین این دو وجود دارد.

 اختلاف اصلی میان طراحی آسانسور صنعتی اصفهان با یک بالابر صنعتی در  نحوه طراحی، ساخت و هزینه های آنها معرفی می شود. هر یک از این آسانسور یا بالابر دارای یک محور اصلی هستند که اتاقک متحرکی پیرامون آن به سمت بالا یا پایین حرکت می کند. هم بالابر و هم آسانسور صنعتی، یک محفظه مشخص دارند که برای راحت تر شدن حمل و نقل و محافظت از افراد یا وسایل داخل کابین در نظر گرفته شده اند.

 آسانسور صنعتی در حقیقت، طراحی اصولی تر و اساسی تری دارد تا بتواند بیش از انواع بالابر، سودمند باشد. آسانسورهای صنعتی را در کارخانه ها، انبارها، صنایع کوچک و بزرگ مشاهده کرده‌اید. از این آسانسور برای حمل و نقل لوازم و وسایل مختلف و برخی دستگاه ها استفاده می شود. ظرفیت بالابری آسانسورهای صنعتی به گونه‌ای است که سنگین ترین دستگاه هم قابل انتقال با آن می باشند.

نکات مهم و کاربردی آسانسور صنعتی 

نکات مهم در استفاده از آسانسور صنعتی

اگرچه آسانسور صنعتی یکی از ایمن ترین روش های حمل و نقل در محیط های صنعتی و کارخانه ها است اما پیروی از دستورالعمل های ساده می تواند ایمنی حمل وسایل و دستگاه ها را بیشتر کند. اگر قرار است افراد به همراه دستگاه ها یا وسایل داخل آسانسور شوند باید بدانند که در مواقع بحرانی یا اتفاق حادثه‌ای، چگونه عمل کنند. همچنین نحوه به حرکت درآوردن یا متوقف کردن آسانسور صنعتی با ریموت کنترل یا دکمه های موجود در پانل کنترل آسانسور بسیار اهمیت دارد.

با فشار دادن یک بار روی دکمه حرکت، آسانسور به حرکت در می آید. اگر آسانسورهای صنعتی دارای حفاظ نرده ای هستند یا به گونه ای طراحی شده اند که کابین آسانسور به طور کامل بسته می شود، در هر صورت، موارد استاندارد حمل و نقل با آسانسور صنعتی اصفهان بسیار اهمیت دارد.

گاهی لازم است آسانسور صنعتی متناسب با ارتفاع مورد نظر به صورت سفارشی سازی توسط شرکت آسانسور اصفهان طراحی و ساخته شود. این آسانسورها برای برج ‌های مرتفع یا کاربردهای صنعتی نظیر پالایشگاه، پروژه ‌های نیروگاهی، کارخانه های تولید قطعات فلزی، فولاد و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات مهم و کاربردی آسانسور صنعتی 

نکات مهم در سفارش ساخت آسانسور صنعتی اصفهان

 شرکت آسانسور اصفهان، انواع آسانسور صنعتی و آسانسور خانگی را مطابق با نیاز مشتریان و موقعیت ساختمان طراحی و تولید می کند. حتی می ‌توان برای بلندترین پروژه های صنعتی هم آسانسور صنعتی را سفارش داد.

 ابعاد و اندازه های آسانسور با توجه به استانداردهای ساخت و طراحی آسانسور و با در نظر گرفتن مکان نصب تعیین می‌شوند. برای آسانسورهای صنعتی با ظرفیت حمل بیشتر، هزینه های ساخت قطعاً بیشتر خواهد بود.

 از بهترین مصالح فولادی و پروفیل های مقاوم برای ساخت آسانسور صنعتی استفاده می شود. برای حمل دستگاه ها و کالاها یا وسایل و لوازم و حتی حمل افراد با وزنی بیشتر از یک تن می توان از این تجهیزات استفاده کرد.

 برای ساخت آسانسور معمولاً استانداردهای خاصی وجود دارد که برای هر محیط صنعت یا کارخانه تعریف شده است. به طور مثال، مصالحی که برای این آسانسورها به کار می‌روند باید در برابر آتش سوزی، سرما، گرما، رطوبت، خوردگی، ضربه و فشار بسیار مقاوم باشد.

 برای دریافت قیمت ساخت آسانسور صنعتی اصفهان یا سفارش ساخت بالابر صنعتی و مشاهده پروژه های اجرا شده از آسانسورهای خانگی می توانید با شرکت آسانسور اصفهان در آدرس وبسایت https://30packs.ir/ تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *