بهترین مارک موتور آسانسور

معرفی بهترین برندهای موتور آسانسور

مقدمه

یکی از قطعات مهم و کاربردی در آسانسور، موتور آن می‌باشد. موتورها نقش مهمی در قیمت آسانسور ایفا خواهند کرد. امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها از آسانسور استفاده می‌گردد. نگرانی اصلی تمام پیمانکاران و صاحبان املاک، انتخاب آسانسور با موتوری قدرتمند می‌باشد. شرکت آسانسور اصفهان به یاری آنها شتافته و توانسته با معرفی بهترین موتور آسانسور به آنها، در انتخاب بهترین مارک و برند کمک ویژه‌ای کند. استفاده از موتور استاندارد و با کیفیت به طول عمر دستگاه آسانسور می‌افزاید. در حال حاضر در بازارهای ایرانی انواع موتور‌های با کیفیت به چشم می‌خورد، که در ادامه‌ی مقاله به تعریف موتور و بهترین‌های آن اشاره خواهیم کرد.

موتور آسانسور چیست؟

به قطعه‌ی اصلی و مهم موجود در آسانسور که از آن به قلب تپنده آسانسور هم یاد می‌شود، موتور آسانسور می‌گویند. وظیفه موتور، تامین نیروی لازم برای جابجایی و به حرکت در آوردن آسانسور می‌باشد. نه تنها در موتور آسانسور، بلکه تمام موتورهایی که کار به حرکت در آوردن نیرو، همانند پله پیما اصفهان، را به عهده دارند باید از بهترین مارک و برند موتور مورد استفاده قرار گیرد.

موتور آسانسور

موتورهای آسانسور به انواع موتور گیرلس و گیربکس تقسیم می‌شوند، که موتورهای گیرلس به راحتی نصب شده و حجم کمتری را می‌گیرند. موتور گیر بکسی سرعت چرخش بالایی داشته اما قدرت کمتری دارد. موتورهای گیرلس، نسبت به موتورهای گیر بکسی مصرف برق بسیار بالایی دارند، اما از نظر بازدهی بسیار بالاتر از بقیه موتورها می‌باشند.

انتخاب بهترین مارک موتور آسانسور

شرکت‌های مشهور در زمینه ساخت موتورهای آسانسور، شرکت‌های ایتال و مونتاری، آلبرتوساسی، سیکور می‌باشند که توانستند با به کارگیری تجهیزات و فناوری مدرن به ساخت موتور‌های پیشرفته بپردازند. بسیاری از کارشناسان در این حوزه موتورهای ایتالیایی را مبدا بهترین موتورهای آسانسور دانسته‌اند، که در ادامه به معرفی بهترین برند و مارک موتورهای آسانسور می‌پردازیم.

  • موتور آسانسور زیبلاگ

یکی از پرکاربردترین موتورهایی که از کشور آلمان وارد می‌گردد، موتور زیبلاگ می‌باشد. این موتور از محبوبیت بالایی در بین شرکت‌های آسانسور اصفهان برخوردار می‌باشد. زیرا این موتور به راحتی توانایی نصب در سیستم‌های موتورخانه‌ای و بدون موتورخانه را دارد. اینورتر و درایو تخصصی که در این نوع موتور به کار رفته، موجب گردیده موتور زیلابگ از سایر موتورها متمایز گردد.

موتور آسانسور زیبلاگ

  • موتور آسانسور هوبر

بهترین و اصلی‌ترین موتور آسانسور را باید از کشور ایتالیا درخواست کرد. زیرا ایتالیا حاکم تولید موتورهای قدرتمند آسانسور است. برند هوبر هم یکی از برندهای ایتالیایی است، که از سال ۲۰۱۴ استارت فعالیت خود را زده. اگر به دنبال یک موتور خوب برای آسانسور یا پله پیماهای موجود در اصفهان هستید، می‌توانید از برند هوبر بهره ببرید. این موتور هنگام حرکت به نرمی، راحتی و بدون لرزش به فعالیت خود ادامه می‌دهد. همچنین این نوع موتور نسبت به سایر موتورها در مصرف انرژی بسیار بهینه عمل خواهد کرد.

  • موتور آسانسور گیربکس وبر

یکی از موتورهای آسانسور که برای اولین بار در کارخانه‌های آسانسور سازی مورد توجه و ساخت قرار گرفت موتور وبر می‌باشد. موتور وبر در سال ۱۳۹۷ با نام وبر تولید شد، که از نظر قیمتی از قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به دیگر موتورهای وارداتی برخوردار است. این نوع موتور در بین تمام شرکت‌های آسانسوری اصفهان، نامی شناخته شده می‌باشد. اگر شما هم به دنبال موتوری با قیمت مناسب و با کیفیت هستید، ما به شما موتور وبر را پیشنهاد می‌کنیم.

  • موتور آسانسور آلبرتو ساسی ایتالیایی

این نوع موتور چیزی حدود ۲۰ سال قبل به بازار ایران وارد شده است.  موتور آلبرتو ساسی به قدری بین کاربران محبوبیت پیدا کرد که سالانه چیزی حدود ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دستگاه موتور در ایران تولید می‌شود. اگر از پیمانکاران و ساختمان سازان در مورد بهترین برند موتور آسانسور سوال بپرسید، قطعا آنها هم برند آلبرتوساسی ایتالیایی را به شما معرفی خواهند کرد. این نوع موتور علاوه بر استفاده در آسانسور‌ها، در تولید بسیاری از پله پیما‌های معروف اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتور آسانسور آلبرتو

  • موتور آسانسور گیربکس سیکور

بسیاری از کارشناسان شرکت ارائه آسانسور اصفهان، این نوع موتور را یکی از قدرتمندترین موتور برند ایتالیا می‌شناسند. موتور سیکور توانسته رکورد فروش موتور را در کشور ایران به خود اختصاص دهد. بسیاری از کارشناسان این شرکت‌ها به این نکته اشاره دارند که حتماً از موتورهای اصل و با کیفیت خریداری کنید. زیرا به دلیل هزینه‌های بسیار بالای تولید موتور، دلالان موتورهای فیک،  نامرغوب و تقلبی را به بازار عرضه می‌کنند.

  • موتور آسانسور یاران

پیش‌تر در مورد انواع موتورهای آسانسور برند خارجی صحبت کردیم. اما بهتر است به  برند برتر ایرانی هم اشاره کنیم. موتور یاران هم یکی دیگر از موتورهای آسانسور گیربکسی است، که در ایران بسیار رایج می‌باشد. موتورهای یاران قدمت زیادی نداشته و چند سالی است که در بین شرکت‌های معتبر آسانسور اصفهان شناخته شده‌اند. از مزیت‌ها و ویژگی‌های مهم این نوع موتور، سازگاری با هر نوع شرایط محیطی و منطقه‌ای می‌باشد. یعنی در برابر گرما و سرمای زیاد به هیچ عنوان دچار مشکل نشده و به راحتی به کار خود ادامه می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *