چگونه آسانسور خود را تمیز نگه داریم

چگونه آسانسور خود را تمیز نگه داریم

تمیز کردن آسانسور

از آنجا که سال 2020 تحت الشعاع ویروس کرونا قرار گرفته ، اهمیت تمیزی امری است که نمی توان آن را نادیده گرفت.از این گذشته ، همه ما از نحوه انتشار ویروس ها و ابتلا به آن آگاه هستیم.در اینجا در شرکت آسانسور اصفهان ، ما معتقدیم که آسانسورها باید به طور مرتب تمیز و ضدعفونی شوند ، زیرا روزانه توسط تعداد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.در ادامه نکاتی به منظور تمیز نگه داشتن آسانسور ارائه شده است ، لطفا ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تمیز کردن سطوح به طور منظم

تمیز کردن آسانسور اصفهان یک کار مهم است که باید برای ایمنی خود و کارایی آسانسور بطور روتین انجام شود ، اما اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، تمیز کردن مناسب آن برای ایمنی مسافران مهم است.همانطور که همه شما میدانید بیماری های شدیدی در حال گسترش است ، از جمله ویروس کرونا و آنفولانزا.این بیماری ها می توانند در مناطق پرتردد که اغلب توسط عموم مردم استفاده می شود ، از جمله آسانسور که بسیاری از افراد در یک روز خاص از آن استفاده می کنند ، سریعتر گسترش یابد.

تمیز کردن آسانسور

اگر ساختمانی با آسانسور دارید که دائماً توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که احتمال گسترش میکروب ها را محدود کرده اید.ما توصیه می کنیم دکمه های آسانسور را هر چند بار که لازم است با استفاده از یک ماده ضد عفونی کننده که روی یک پارچه تمیز و بدون پرز پاشیده شده ، پاک کنید.دکمه ها را مستقیماً با پاک کننده اسپری نکنید.همچنین ، به یاد داشته باشید که تمام نرده ها و دیوارهای آسانسور خود را پاک کنید تا میکروب های که از طریق سرفه یا لمس کردن سطوح منتشر شده است را از بین ببرید.

تصفیه کننده هوا

کابین آسانسور یک فضای بسته است و این بدان معنی است که ما دائماً هوای مسافران خود را تنفس می کنیم!دستگاه تصفیه هوا اطمینان حاصل می کند که این هوا به طور مداوم تمیز می شود و ذرات مضر که می توانند بیماری یا ویروس داشته باشند از بین می روند.آنها را می توان با سهولت و سادگی بر روی دیوارها یا سقف کابین آسانسور نصب کرد.

دکمه های بدون لمس

ویروس ها از طریق چیزهایی که ما لمس می کنیم گسترش می یابند و به همین دلیل مهم است که دستان خود را در طول روز بشویید.با این اوصاف ، دکمه های آسانسور غیر لمسی قطعه جدید و ابتکاری فناوری هستند که راه حل مناسبی برای ایمنی افراد در  آسانسورها ارائه می دهند.آنها از سیگنال های مادون قرمز برای ارسال اطلاعات در سراسر سیستم استفاده می کنند.

جدا از تمیز کردن معمول سطح آسانسور و پاک کردن دکمه ها با یک شستشوی ضد باکتری ، سرمایه گذاری در دکمه های بدون تماس نیز می تواند مفید باشد.

نظافت آسانسور

نکاتی که زمان تمیز کردن آسانسور باید در نظر بگیریم:

  • زمان تمیز کردن آسانسور از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • در حین تمیز کردن درب آسانسور را باز نگه دارید.باز نگه داشتن درب امکان تهویه مناسب هنگام استفاده از مواد ضد عفونی کننده قوی شیمیایی را فراهم می کند.
  • دانش و درک دستورالعمل های تمیز کردن ، همانطور که توسط سازنده آسانسور ایجاد شده است ، احتمال آسیب دیدن سطوح را از بین می برد.
  • محلول ضد عفونی كننده را مستقیماً روی سطوح انتخاب شده در آسانسور اسپری نکنید ، زیرا احتمال آسیب الكتریكی وجود دارد.

موارد فوق روش هایی برای جلوگیری از شیوع ویروس هنگام استفاده از آسانسور است.با این وجود بهترین محافظت ، تمیز کردن مرتب دست ها و استفاده از ماسک به شیوه صحیح می باشد.دستان خود را با آب و صابون بشویید و آنها را کاملا خشک کنید.اگر دسترسی فوری به آب و صابون ندارید ، از دستمال حاوی الکل استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *